♦ Det diskuteras hett

2010-09-21 @ 12:42:31
Det diskuteras, det är hög drama runt mig nu, överallt, speciellt märker jag det på Facebook då folk via sina statusuppdateringar uttrycker sin ilska över det som hände över en natt... det diskuteras hett, hett hett!!!

Så jag tog tag i min krage och försökte tillslut sätta mig in i vad SD igentligen står för genom att söka lite realistisk information på nätet, tänkte att jag skulle försöka förstå varför de som röstat har röstat som de gjort... Men Nope, jag förstår inte, jag kan inte få något grepp om SD:s åsikter, dels beror det kanske på att jag igentligen INTE VILL förstå hur vissa knäppgökar tänker när dem röstar på ett sådant parti och dels för att jag inte kommer åt deras hemsida, antingen är den nerlagd, blockerad eller övertrasserad av folkstormen, det är nog många som vill läsa vad som eventuellt kommer att "kunna gälla" i riksdan nu... Äsch, jag orkar inte förstå, jag vet bara att jag aldrig skulle rösta på dem! 
Nått som förvånar mig är att "Sverige" istället inte är mån om vår miljö och klimatfrågan som varit på tapeten såååå länge , varför var ni inte vettiga nog och röstade på miljöpartiet istället för på SD, det hade varit miljoner gånger bättre?!! Det är pinsamt att så många inte har mer vett i huvudet!!!

Jag HOPPAS och jag håller ALLA mina tummar på att Alliansen får över 1000 poströster nu så att dem får all makt i riksdagen, för det är faktiskt möjligt, tydligen!

Försök ha det bra nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0