♦ Te och äppel i ugnmys

2010-09-24 @ 08:20:17
Igår var jag hemma hos Bea och träffade några "gamla" vänner, det var mysigt och Maria är "hemma" i sthlm över helgen för bröllopet imorgon, hon hade sin lilla plutt med sig igårkväll, söt som en liten sockertopp! ♥ 
Beatrice bjöd på te och varma äpplen med nötter och glass, det var superdupergott!

Idag ska vi till Junibacken med Z och barnen, jag älskar att träffa dem! =)

* Fint: Något som gör mig lycklig är när man verkligen uppskattar varandra som vänner. Igår när jag pratade med en av mina äldsta vänner när hon var på lunch bröts samtalet för att hennes telefon hade batteritorsk.
Då skrev hon ett sms en stund senare där hon skrev "Min tfn mongar hela tiden...blir alltid så glad när jag pratar med dig, puss min kära!" Sånt får mig lycklig när någon får mig att känna mig uppskattad och att få veta att jag gör någon glad!

Hoppas ni får en mysig dag! ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0