♦ Rösta blankt

2010-09-19 @ 07:59:03
I förrgår gjorde jag ett valtest, det är inte lätt att sätta sig in i vilket parti som tycker vad om man inte är insatt fån början, jag har inte haft tid eller ork att ta reda på vad. Men jag bestämde mig för att göra ett test sent i förrgår kväll som resulterade i ett svar som jag blev otroligt förvånad och stött över, på 2:a plats tyckte testet att jag skulle rösta på sverigedemokraterna, vilket idiottest! Så nu gjorde jag ett annat test och där kom dom inte ens med som alternativ, som tur var... Partiet som jag faktiskt röstade på kom på 5:e plats i det här testet, det var ju inte så bra det heller kanske, tyvärr, så jag skulle kanske röstat blankt, men då skulle nog de allra flesta behöva göra det som inte är direkt insatta i politik och det skulle kanske inte bli så bra om alla röstade blankt? Det parti jag tillslut röstade på är ivarjefall ett "vettigt parti", tror jag, vad vet jag? Hmmm, finns det nått sådant idag?

JoVars sörrö, det blir nog bra det här... tillslut.. kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0