♦ 10 år av tro, hopp och kärlek

2011-01-09 @ 15:54:51

... ♥ Någonstanns i Sverige ♥ ...

Snart firar vi 10 år av tro, hopp och kärlek, ni som följt med på vår resa vet att hoppet verkligen har varit den starka tråden i vårt förhållande.

Jag tänker framförallt på sommaren 2008, under 4 månader, då vi hade varit ett par i 7 år, bestämde oss för att leva på varsit håll. Jag ordnade med en lägenhet i Årsta och min närmsta granne blev Årstaviken. Åhhh, vad jag kan sakna den lägenheten, men det var bara en 2:a så det var tyvärr inget alternativ för oss då vi bestämde att jag skulle komma hem igen.
Jag ångrar inte en sekund att vi tog det beslutet, jag mådde så dåligt i själen, jag visste varken ut eller in, jag kände mig otroligt förvirrad och behövde en brejk från allt runt mig. Det var bra att vi gjorde som vi gjorde, annars hade jag kanske inte suttit här idag...

..och planerat vår 10 årsjubileum i februari, medans lillfisen på ett & ett halvt galet står och skriker i öronen på mig, jag försöker få henne att gå in och störa dem som sitter därinne och spelar Wii istället och lura farsan att byta bajsblöja, ... så, nu är det gjort.

Tillbaka till planeringen, jag tror det blir en väldigt mysig och harmonisk vistelse med god middag, bubbel i glasen, sköna behandlingar och en stor skön säng att mysa i, eller, sova i menar jag och sen en underbar frukost bara för oss, medans barnen har barnvakt i form av mormor och morfar.

Åhhhh, vad vi  Lääääängtar! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0