♦ Har dem hittat oss


Har Dem hittat oss, vi har ju ingen aning om vart dem kommer ifrån, men vet dem vart vår brevlåda bor?! ;)

Mystik väcker känslor

Är det nu det börjar, för vi närmar oss ju december 2o12? Jag tror att det kanske är sannolikt att det kommer att hända något, men det är kanske bara vad jag och många flera tusen andra också  tror.

Sen om världen går under, eller vad det är, vilket jag innerligt hoppas att den inte ska göra, för vi har så mycket mer som vill göras ju... Jag tror att det är något stort pågång, men kanske inte att hela världen kommer att gå under.

HokusPokusSimSalaBim, har alltid varit en del av min värld, jag älskar mystik, new age och allt som har med det sprituella att göra. Och på senaste tiden blir jag mer och mer övertygad om att något riktigt stort är på gång, I can feel it!

Men i mer än 10 år nu, sen min mormor gick bort så har jag lagt den biten på hyllan, jag har inte ägnat någon tid åt att "söka" efter dessa känslor, men nu känner jag starkare att det börjar komma tillbaka, min intuition är kraftig och jag har kunnat förutspå en hel del det senaste åren. Och de "visa" säger ju att intuitionen kommer till oss starkare just nu, just för att saker kan vara på väg och att dessa "krafter" kan behövas, jag har en känsla av att det är kusligt och mycket oro, men det kommer att bli bra tillslut! :)


Så, nu fick ni lite mer mystik i bloggen också...  ;)

TjingeLing! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0