♦ Kontrakt påskrivet

2011-03-28 @ 13:18:44
Nu är kontraktet påskrivet, i maj ska vi få välja tapeter, golv, kakel och luckor mm... Det känns jättekul och så skönt att ha allt kirrat! ;)

Igår var vi på kalas, min kusin och mina andra kusins dotter fyllde år nyss och bjöd på goda sallader och kladdkaka alá Tuva, då hon är allergisk mot mjölk och annat. Men det var superduper gott, dem är sååå duktiga och händiga i köket. :)

 


Nu ska jag till frisören, igen, då jag inte blev nöjd med min hårfärg, det är för ljust för att vara jag och det får hon
ordna till... Men det var ju inga problem alls när jag ringde och förklarade för henne, så i eftermiddag är jag förhoppningsvis en nöjd brunett.  ;)


Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0