♦ Fotografering


Igår var vi på en sån där fotografering, jag tog med mig familjen, tänkte få några fina foton på oss tillsammans och sen några på barnen. Nelia var blyg för fotograferna så det gick väl sådär. Sen blev det bättre efter 1 timma ungefär, men då hade hon fått en massa röda prickar runt munnen så det blev inga lyckade foton pga det...

Synd att man överskattar sig själv, jag tycker inte att jag ser så hemsk ut, MEN "piiiiiip", HUR ser jag ut igentligen, jag KAN VERKLIGEN INTE DET DÄR med att bli fotograferad av andra, huuuuuuaaaa!!!!
Wilma blev superfin, hon tyckte det var jätteroligt.

Men hellsikke vad det kostar insåg jag då hon la fram prislistan för de olika paket man kunde välja på, 1 foto i A4 format och 7 bilder på CD skulle kosta oss 2600 kr, jag går hellre till en proffsig fotograf och betalar lite extra för att få en stor fin tavla på barnen istället. Men det här får vi göra om (hos ett proffs) när jag tappat lite hull och när vi flyttat och alla stressutslag försvunnit från mitt fejs... :)


   

De här bilderna tog jag själv på min nya telefon och häpna, jag blev faktiskt nöjd med makeupen jag fick på stället, men tyvärr blev inte bildernas fokus så bra... sen ser det ut som om jag är lite galen och att mina ögon går åt olika håll, hahahahaa, men men, det bjuder jag på. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0