♦ En jobbig dag

2011-09-20 @ 11:23:32
Jag hade huvudvärk igår, så fort jag reste mig och rörde på mig (tungt väder)... Idag känner jag mig helt matt i kroppen och i knoppen, lättretlig, ledsen och bara sådär blääig! :( Imorse när jag lämnat barnen på dagis resp. skola och innan jag själv åkte till jobbet satte jag larmet på 15 minuter, satte mig i soffan och mediterade en stund, andades lugnt och sorterade tankarna lite, det gick bra, men jag känner mig inte mycket bättre just nu, men effekten kanske kommer lite senare... hoppas jag.

Jag skulle behöva mig en rejäl jäkla joggingrunda idag, men jag joggar inte, f*n vad jag önskar att jag också kunde bege mig ut på spåret... som så många andra kan, men min astma hindrar mig, som så många gånger förr.

Jag har spårat ur totalt idag känns det som! Trööööttt, lättretlig & ledsen känner jag mig, tur att jag har ett jobb att gå till! :(´

Mormor & morfar ska komma och passa tjejerna Ikväll eftersom jag och mr.♥ ska på föräldrarmöte på skolan, men innan mötet ska vi ha ett enskilt samtal med läraren eftersom W precis börjat ny skola och allt, ska bli intressant.


Hoppas er dag känns bättre än min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0