♦ Virrvarr som ingen annan egentligen kan förstå

 
2012-04-03 @ 16:53:58

Det är länge sen jag skrev något, det var länge sen jag gjort något som jag brukar göra överhuvudtaget har jag märkt, cafét har tagit den mesta av min tid, förutom de timmar varje dag som går åt min familj.

Jag har försummat mig själv, kastat mig själv åt sidan, svalt allt och fortsatt min strävan mot vad, egentligen mot vad? Allt står mig i halsen nu och jag kvävs av mina känslor.

NU börjar jag känna ett behov av ensamhet, jag vill dra mig undan och tänka, känna, ta reda på vad som egentligen händer i mitt liv... Men ändå vill jag inget annat än att komma ut och träffa folk, att ha trevligt, det är nog det jag behöver.

Jag är nog lite vilsen, som så många gånger förr, men jag mår ändå bra, jag ler ju fortfarande. Men ni ser inte insidan. Jag skriver för att få ur mig, för att rensa skallen just i detta virrvarr, jag vill lämna det här på bloggen, hoppas den stannar kvar. 

Men jag mår bra igen, en dag! 
Trackback
RSS 2.0