♦ Jag har en ond mage


Jag ber om ursäkt om jag inte är speciellt finkänslig nu, MEN jag mår dåligt just nu, min mage är SÅ i obalans, uppblåst som en ballong fylld med en massa fett och vatten som dallrar mellan fingrarna när jag greppar tag i den stackaren... Och den där förbannade vågen visar en siffra som jag inte kan acceptera, har aldrig vägt så mycket som jag gör idag och även imorgon (förutom under mina graviditeter såklart), men ge mig lite tid, för nu ska de väck, mina extrakilon runt min häck !

Fy fasiken vad jag måste ta tag i det här nu, igår fick jag medicin och jag avskyr att äta medicin, helt ärligt så mår jag psykiskt dåligt av medicin. För jag vill kunna klara mig själv, jag tror och är verkligen övertygad över att kroppen ska kunna läka sig själv. "Om man är snäll mot kroppen så är kroppen snäll mot mig" och just nu har jag inte varit snäll mot min stackars kropp!


Imorgon börjar jag dagen med tranbärsjuice och en smoothie med havremjölk, banan, linfrön & psyliumfrön (jästa i vatten över natten). Sen ska jag till läkaren och lämna fler prover, så det får bli en snabb promenad dit och hem...

Kram på er och ta hand om er på ert allra bästa sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0