♦ I´m so happy



Nu händer det grejer må jag säga... Jag har tröttnat på att jobba ensam, jag mår dåligt av att jobba ensam, för jag är ingen ensamvarg... Allt detta har jag kommit fram till nu och därför har jag nu fått ett fint erbjudande...

Jag ska skriva på anställningsavtal i veckan som kommer, sen kan jag berätta mer om mitt blivande arbete! Jag är otroligt glad och samtidigt bekymrad och lite vemodig, trots allt, eftersom jag är orolig för att jag inte ska få igen våra investerade pengar, jag får väl se det som att jag investerade 150 000 på mitt liv, min själ, mitt ego och lägga det på erfarenhetskontot =(.

Men äntligen ska jag börja tjäna riktiga pengar igen och det känns fantastiskt skönt att jag lärde mig något om mig själv av det här, att jag prövade mina vingar och kom fram till att jag nog inte vill driva något eget helt ensam, jag är inte driven på samma sätt när jag är ensam utan jag behöver vänner och människor omkring mig.

 Så... WIIIEEEEE vad jag ska bli glad´are snart ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0