♦ Inget mellanläge


För mig finns inget mellanläge, antingen av eller på, det finns en tendens... men sådan är jag, gilla läget typ. ;)

Har jag bestämt mig för något så vill jag att saker och ting ska gå i raketfart, annars kan jag i princip lika bra vara utan.
Nu har jag varit egen sedan 2007, jag har provat att hyra in mig på olika salonger, jag har även blivit inhyrd. Jag har nu haft eget café & Hudvårds sedan i febuari, men det händer liksom inget, jag blir rastlös och nu har jag fått en chans till anställning istället och det kommer att kännas underbart att få en riktig lön igen, dessutom kommer jag att få arbeta med mycket av det som jag älskar:
Café, reception, massage &&& jag får träna hur mycket jag vill på min fria tid (och Patrik också)!

Så, nu vänder jag blad, igen och hoppas, jag önskar och framför allt VILL jag att det här ska vara det som jag i så många år strävat efter!

Nu ska jag gå och fixa innan det är dax att åka ut till Järna på utflykt med barnen och deras mormor & morfar
 
 
Soliga kramar från mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0