Jun. 27, 2012


Nu har jag fått nog av FB,det tar för mycket uppmärksamhet från mig och jag känner att det ger mig ett beroende som inte känns bra, så nu har jag tagit bort min profil därifrån och kommer förhoppningsvis att blogga istället, för min egna skull då jag tycker om att skriva och för er som tycker det är kul att följa vår vardag.
 
Jag pratade precis med min mamma, imorgon tar jag ledigt med barnen och åker på utflykt med mormor & morfar till ett café långt ut på landet, jag längtar så otroligt mycket just nu att bara få komma iväg och njuta några dagar. Den här sommaren har vi inte planerat ett endaste dugg, jag skulle behöva komma iväg då jag har så mycket som snurrar i skallen, men jag vet inte riktigt hur och vart vi skulle ta vägen. Vi har ingen bil och jag har inte så mycket pengar att röra mig med, då jag driver ett eget litet café som inte riktigt var så kul som jag trodde att det skulle vara... Så nu är jag påväg att lägga ner det projektet, nu har jag prövat och upplevt att jag inte vill arbeta ensam och pengar har jag inga just nu... tyvärr!
 
Apropå det, i augusti börjar jag ett nytt jobb... Jag ska bli caféansvarig på en träningsanläggning inne i stan och jag läääängtar så mycket efter det, där kan man ju snacka om att få träffa en massa träningsglada människor hela dagarna och jag kommer ÄNTLIGEN efter nästan 10 år att få tjäna pengar igen.
MEN jag försöker att ta en dag i taget nu eftersom jag inte vill att sommaren ska försvinna för fort, vilket det gör när man har något att se fram emot, så imorgon ska vi i varje fall njuta av livet på ett café ute på landet! :)
 
Kram kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0