Nya Krafter


Nu har jag varit hemma i nästan 3 dagar för att vila upp mig, jag känner mig inte direkt utvilad, lite piggare är jag kanske. Men fortfarande snurrar det i huvudet vid minsta lilla motgång, som när jag borstade tänderna och samtidigt skulle göra något annat så att tandborsten föll i golvet. DÅ snurra det till i huvudet samtidigt som jag kände av en frustration och jag kunde bara få ur mig ett sånt där fult ord som börjar på F och slutar på itta ...

Jag måste börja ta det här med HSP (Higher Sensetive Person) på allvar, förstå att det är en del av mig, jag ska lära mig alla sätt som finns för att klara av mig själv i vardagen! ... To be Continued

 

Nu ska jag strax iväg med min bror för att städa det sista på cafét, på söndag kommer de nya ägarna hem från Serbien, så det blir lite bråttom nu.

Ikväll blir det fredagsmys med familjen, bunkrar nog upp med cheesechrunches och läsk, på tv:n är det väl fångarna på fortet, tror jag.

 

Ha en skön helg, på måndag ska jag jobba med nya krafter! :) Ska bli LooooovLeYyy!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0