♦ Puts Väck allt det Negativa i mitt Liv


När jag gick upp i morse kände jag att den här arbetsdagen inte skulle bli så långvarig, men jag tog mig dit och klockan 7 träffades vi, jag & min chef och bestämde att jag skulle gå hem när nästa personal kom vid 9.30. Jag ordnade med frukost och lunch och sen gick jag hem. 

När jag kom hem gick jag nästan direkt och hämtade telefonen och ringde min sambo, samtidigt som jag tappade upp ett bad där jag slängde ner en badbomb som han köpt i Riga i helgen. Jag sa förlåt för att jag var dum igår kväll innan vi somnade, jag förklarade att jag inte mår bra nu och att chefen skickade hem mig för att vila upp mig. Han bad också om ursäkt och nu ska vi ha det bra han & jag, min fina älskling! ;)
 

När jag låg där i badet kom tårarna, en förtvivlan dunkades upp ur min trötta och utmattade kropp. Det var en enorm befrielse, det kändes så skönt att faktiskt få rensa ur min ångest och nu har jag bestämt mig för att lämna allt det negativa bakom mig och gå vidare, med eller utan det som fanns förut, det får som skrivet innan inte spela någon roll längre.

 

Jag har rensat nu, jag tar nya härliga steg och inser att jag faktiskt har det himla bra med fina goa människor runt omkring mig som vill mig väl och det räcker för mig.

 

Tack för mig, Hej (som Anders Timell säger) ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0