♦ Funkar faktiskt just nu


 Pirri pirri vilken härlig känsla...
 
 För jag har verkligen gått in för det här nu. Jag har bestämt mig för att flebbokilona ska VÄCK och det går banne mig jättebra. På 3 dagar har en massa vätska försvunnit. Min startvikt den 8 januari var ju 68.5 och nu på morgonen när jag vägde mig vägde jag 67,2 kg. PÅ 3 DAGAR  WoW!!! 
Det blir ju liksom mycket roligare när man ser att man går ner av att äta så mycket "bara fett" så jag förmodar att det faktiskt funkar. Nu ska jag inte väga mig förrän på onsdag nästa vecka, ser fram emot och kommer att bli besviken om jag inte är nere i 66 någonting... ;)
 
Till frukost har jag min lilla favvo för tillfället (som jag säkert kommer att tröttna på om ett tag).


Vaniljyougurt med hallon & annat gott
 
  
Vispa ihop
1 nypa vaniljpulver (inte vaniljsocker) med
1/2 dl lättvispad grädde
 
blanda detta med
1/2 dl turkisk yougurt (10% fett) häll över
1 dl Hallon och en nypa pumpakärnor och annat gott
 
1 ägg med lite salt
1 glas tranbärsjuice (vätskeutdrivande)
 


 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0