♦ Imorgon gör det ONT


För idag kom jag ÄNTLIGEN iväg till träningen, det blev BODY PUMP, det var säkert över 1 år sen jag tränade Body pump och jag ska säga er att det var jobbigt men OTROLIGT skönt och jag var ju tvungen att vara grym eftersom jag hamnade absolut längst fram! ;) Haha, vilket jag rekomenderar då det absoluuut, under inga omständigheter går att fuska då! Men ok, jag hoppade över någon repetion, men orkar man inte så orkar man inte. ;) Sen blev det en skön bastustund och påfyllning av vätska, rättare sagt 1 liter vatten fick jag i mig under min bastustund.
 
Nu har jag för andra gången gjort mitt fröknäcke som jag bjöd på under min lunch i fredags och som alla ville ha receptet på. Så här har ni det.
 

 

Gott fröknäcke

1 dl skalade sesamfrön (ljusa)

1 dl pumpakärnor

0,5 dl hela linfrön

0,5 dl solrosfrön

1 dl riven ost

1,5 msk olivolja

0,5 tsk salt

1  ägg 

 

1. Blanada alla ingredienser i en bunke

2. Häll ut smeten på en plåt (med bakplåtspapper), jämna till kanterna så att det blir rektangulärt.

3. Grädda i 175 grader i ca 15 minuter

4. Ta ut plåten och dela brödet i ca 8 bitar, vänd på dom.

5 Stäng av värmen och släng tillbaka plåten med brödet och låt de stå på eftervärmen en stund.

 

Jag låter de stå ca 1 timma.

 

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0