♦ Nygamla vanor


 
Idag börjas det, jag har aldrig prövat någon metod för att gå ner i vikt, men NU ska jag testa LCHF fram till den 19. Min startvikt idag är 68.5 och jag är 1.63 lång så nästan 30% av min kropp är fett enligt vår våg här hemma, det ska det bli ÄNDRING på nu!
 
Som sagt, jag har aldrig tidigare varit delaktig i någon metod för att gå ner i vikt, för jag har nästan alltid (fram tills nu) varit nyttig och hälsosam. Jag älskar den nyttiga maten, jag tränade bodypump och styrka 2-3 gånger i veckan när min äldsta dotter var liten, hon fyller 10 i sommar.  När jag tränade kunde jag, de gånger jag ville, ha en pizza eller kebab, chips och annat onyttigt, då kunde jag "unna mig" det på helgen utan att blinka, eftersom jag tränade och åt bra mat i övrigt. 
 
Den här gången blev ingenting som jag hade tänkt mig, jag hamnade i en förlossningsdeppression och hela min värld slogs i spillror. Jag sov inte, jag åt bara skit och jag spurtade upp i vikt. 10 kg är jag uppe på nu och de 10 kilona ska banne mig BORT NU innan mitt imunförsvar på riktigt dödar mig! JO; det är lika bra att jag spelar dramaQeen, annars kommer jag fortsätta vara destruktiv och jag tillåter inte det. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0