♦ Så mycket bättre nu


 
Jag fortsätter med min favvofrukost, för det är ju så förbaskat gott!!!
 
Imorgon ska min mamma och våra fina vänner (Jenny & Gullan) komma på lunch hemma hos moi, jag ska bjuda på Kycklingsoppa Thaistyle.
 
3 kycklingfiléer
2 dl kokosmjölk
1 liter Buljong
Grön curry
Ingefära
1 dl grädde
Blomkål
Paprika
 
Och då måste man ju självklart ha ett tillbehör, det har man alltid till soppa. Jag äter absolut inte mjöl (gluten), jag har varit glutenfri i 15 månader nu, hejja mig och jag mår så otroligt mycket bättre!!...
 
Jag klickade runt på nätet efter något gott knäckebröd (LCHF såklart) och hittade lite olika recept, men jag är ju inte den som är duktig på att följa ett recept till punkt och prickar så jag höftade ner lite pumpa, solros och ett ectra ägg, som jag tyckte fattades i det recept jag valt. OCH jag prövade självfallet ett bröd med smör och en ostskiva på och det sa slurp på 3 sekunder.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0