♦ Lev livet på ett ärligt vis


Varje dag möts jag av nya insikter, nya upplevelser som lär mig att våra dagar alltid har något att erbjuda oss, men bara OM jag är öppen för det.

 

Varje dag är möjligheten stor att jag även möts utav motgång, men jag har lärt mig att handskas med den och OM jag är villig att möta den med ett mod lär jag mig även att se en motgång med ett öppet sinne.

 

Jag är inte längre rädd för att möta livet, jag är inte längre rädd för att ifrågasätta mina tankar. Även om det kan svida till lite i själen så är det ett sätt att släppa taget, för annars kan man aldrig gå vidare och leva livet på ett ärligt sätt.

 

Jag har lärt mig att se livet i vitögat nu, jag är inte längre rädd för en motgång eller två. Jag är bara rädd för att komma till den del av livet då jag ger upp utan att ha försökt, för det finns ju så mycket underbart här i livet som livet har att erbjuda oss.

 

:) Njut vänner och våga vara dig själv hur mycket människor än projicerar sitt egna elände på andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0