♦ Jag mår bra, egentligen


I söndags fick jag en riktig hälsokontroll när jag la mig själv på akuten. Jag har, som ni redan vet, mått dåligt det senaste åren, alla förkylningar står i kö och de blir till luftrörskattarr och allt jag påbörjar i hälsans tecken blir fördröjt.

I söndags, som sagt, åkte jag in då jag haft feber 9 dagar i sträck. Självklart hade jag bara 37.1 när de tog tempen på mig, men de ville ändå ta prover på mig. 5 rör med blod och EKG togs... efter 3 timmar fick jag lämna sjukhuset med resultat som visade att allt var i sin ordning. Förmodligen är det bara mina luftrör som är känsliga och nu kan jag fortsätta min kamp till ett friskt liv. De tog prov på lever, sköldkörtel och annat. Det känns riktigt bra att de tog dessa prover och att proverna ser bra ut, det betyder att jag kan påverka mitt imunförsvar och kondition på kropp och själ alldeles själv.

 

Vår älskade lilla uteplats

 

 

När jag kom hem höll min älskade man på med att lägga trall på ballkongen, han ville överraska mig och det gjorde mig så glad. Nu kan vi sitta där ute och mysa alla härliga dagar på året. Nu har vi även påsklov jag och barnen...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0