♦ Jag behöver dig


Jag behöver dig, nya rutiner, DU är ETT MÅSTE och vet ni vad som ska prövas en tid framöver?...
 
Jag har ju sagt att jag ska yoga varje morgon, ställa klockan på 6... SÅ jag ska ställa den på 5.50 (så jag kan snoza en ggn) och sen ska jag yoga/meditera (som lovat) i 30 minuter och sen blogga direkt efter... Jag kommer alltid på saker att skriva om under min yoga/meditation och sen under dagen så har jag alltid glömt bort allt. Så, ett litet test är påväg och så ska jag se om jag kan få mig själv att må lite bättre när jag har nya rutiner att följa...
 
Jag är så förbannat trött på den här depressionen, VARFÖR kan du inte bara trolla bort eländet åt mig??
 
Jaja, ALLT är värt att testa, annars vet man ju inte vad som fungerar, eller?
 
Kram då och vet du, det finns många sidor av ett sätt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0