♦ Tröstäta


 
Vardag igen och jag som trodde att jag skulle få måndagen till att smälta mina intryck från helgen på Frötuna, kanske sitta och skriva i lugn och ro. Men icke sa nicke...
 
När jag igår ställde mig i hissen på väg upp till lägenheten fick jag en sån där jobbig huvudvärk som inte ville ge med sig på några timmar. När jag kramade N innanför ytterdörren kände jag att hon var varm, tempen visade 38, någonting. Så det fick bli en annorlunda måndag, jag har båda tjejerna hemma och jag själv känner mig helt sänkt och lite konstig i halsen. Vi har tittat på båda filmerna om "Barnen i Bullerbyn" och köpte hem chips m. dipp, popcorn och ostbågar... Japp, tröstäta är väl min grej antar jag! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0