♦ Lite mer nytta denna dag


Igår frågade jag barnen när vi satt i soffan på morgonen. -Vill ni ha en dag ledigt idag? Jag kände att jag var så trött och orkade inte stressa.
-JAAAA!!! Ropade de såklart. Men efter en lite stund frågade Nelia om Elsa skulle vara på dagis och det skulle hon.
- Né, då vill jag gå till dagis. Och Wilma ville förresten också gå till fritids, för de skulle på picknick och äta lunch ute. Och så hade hon träffat en ny kompis som hon ville lära känna lite mer. Visst är det härligt när barnen tycker om att vara på sina "dagställen? ;)
 
Idag var det likadant och jag bestämde mig för att riva ner alla gardiner för tvätt och hela sängen blev också nytvättad. Lådorna rensade och blommor duschade.... Härligt.
Nu på kvällen åkte jag ut till Ekerö och gav massage på Nathalie och hennes vän Paula, mycket nöjda blev dem och jag kände att jag fick göra lite mer nytta denna dag.
 
Nu ska jag strax gå och sova, i min nybäddade säng, utan barn. ;) Nice!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0