♦ En bättre dag idag


Jag lämnade barnen, sen åkte jag till Coop Forum och handlade hem en massa gott och BARA NYTTIGT!

Och faktiskt hittade jag ett fint läppstift (Maxfactors Nude) istället för att smeta på en massa glans hela tiden så tänkte jag pröva med att smeta på en massa läppstifft istället, bra med omväxling. ;) Interesting interesting...

 

Jo annars känns det lite lättare idag, jag funderar på en promenad i solen, trots att jag har ont i rygg och höger ben (kronisk inflammation som jag haft sen jag var 17 och som kommer varje gång jag har träningsvärk) men med Voltarén så har jag värken i schack då den är på besök. Det gäller att stretcha och att träna upp muskulaturen igen. Ett MÅSTE!

 

 

Hoppas ni mår bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0