♦ Det var den lördagen


 
Härliga dagar i solen, äntligen är värmen påväg och jag känner att livet är varmare, även inombords. Jag tog med mig mamma, pappa och flickorna ner till Vinterviken på lite mellispicknick i fredags, vi strosa runt och bara njöt av jordgubbar och annat gott. Tjejerna hade med sig sina sparkcyklar och det var verkligen härligt att känna våren i sig.
 
Idag åkte jag till min vän Malin på spaSaloon by Malin och körde en spraytan, allt för att få känna mig lite fräch inför sommaren. Jag cyklade dit, så fram och tillbaka blev det ca 1,2 mil. 
 
Sen blev det Skansen med familjen, en härlig stund hade vi med en massa lek och skoj. De spelade även en liten teater på lillskansen som uppskattades av både barn och vuxna.
 
Sen på kvällen kom vår Nathalie över på ett spontanbesök som också uppskattades av barn och vuxna. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0