♦ Le och se dum ut


Det gick inte vägen den här gången, heller. :(

Jag var på intervju i måndags på ett företag som jag verkligen verkligen kände för och som jag redan känner till. Men det gick inte hela vägen och det högg lite i bröstet när hon ringde och informerade mig. Ja, det gjorde faktiskt ont fastän jag lovade mig själv att inte dyka ner i besvikelsen den här gången. Men det gick tydligen inte att hjälpa.

 

Jag söker jobb dagligen, jag går på några intervjuer då & då, jag få också svar att jag inte gått vidare i processen innan intervju... Det känns tufft varje gång. Men en dag hoppas jag att jag ska få mitt självförtoende tillbaka och ett jobb på köpet.

Det var en man som ringde från ett bemanningsföretag där jag sökt en tjänst, den var redan tillsatt men han hade ett kortare uppdrag t.om sista Juli, jag tackade nej. Jag har redan ett dåligt självförtroende pga. detta med att inte hitta något bra jobb, varför skulle jag jobba bort hela min sommar som jag längtat så efter för ett jobb som ändå inte förlängs? Tack, men nej tack! Jag sa att jag är ute efter ett längre uppdrag och han sa att han förstod

Le för fan, LE och se dum ut, känn hur dålig du är så är du kanske i närheten av känslan jag känner just idag... Imorgon tänker jag vara glad igen, men inte idag. SåDså!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0