♦ Så synd, för dom


Åhhh, igår hade jag en perfekt födelsedag, bästa på många många år.
Dagen började med mys i soffan med familjen och presentöppning. Vi ska gå på konstert och se Bruno Mars i Globen i mars och 2 fina peelinghandskar med hjärtan på.  :) Sen var vädret helt perfekt så det fick bli en promenad efter lämning på dagis och skola, det blev en sväng på 90 minuter. Härligt!
 
På eftermiddagen träffade jag min bror och en vän till oss. Vi satte oss på Medborgarplatsens uteserveringar och njöt av det fina vädret medans vi väntade på min kille innan det blev Indiskt vid Zinken. Favvohak!
 Efter middagen gick vi ner till ett ställe som jag aldrig vart på förut, det var mulet och serveringspersonalen var ignorant och faktiskt lite otrevlig + att priserna var överdrivna. Så synd! Men det gjorde inget, hela dagen var underbar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0